maanantai 19. kesäkuuta 2017

Kankaiden hankintaa ja käyttöä



Olin mukana Kankaiden yössä seuraten jonkin aikaa tilannetta verkkosivuilla, minulla ei ole Facebook-tunnuksia. Olihan siellä vaikka mitä, mutta onnekseni tilasin vain yhden. Tuo minttu-valkoinen kangas oli oikeastaan värihaasteen turkoosi, mutta enpä sitä nyt muutenkaan taida tässä kuussa ehtiä. Tilasin sen noutona Nappinja:n kivijalkakauppaan, koska minulla oli edellinen tilaukseni Nosh:ilta kadonnut jonnekin Postin jakelun syövereihin. Toimitus Hämeenlinnasta yli kaksi viikkoa. Yritin sitä hakea seurantakoodilla ja chat-palvelujen kautta, josta vain neuvottiin menemään paikallispostiin kyselemään. Lopulta soitin, kun löysin asiakaspalvelunumeron kaikkien nettipalvelujen joukosta, paketti löytyi, mutta vastattu puhelu maksaa 1,84 €, mikä mielestäni ei ole reilua, kun vika ei ollut minun ei myöskään lähettäjän.

Kylläpä riitelevät ainakin minun silmään nuo kankaiden värit, mutta onneksi ne eivät ole tarkoitetut yhteen. Tilasin Noshin farkkucollegea jeggingsejä varten, koska mademoisellen leggingsit kuulemma kuluvat nopeasti puhki. Ompelen noita sitten syksymmällä. Alla olevassa kuvassa kangaspaloista ommeltu tuliaiskassi, sisällä 100-vuotistuotteita yms. Ruusukankaasta ompelin joskus kauan kauan sitten jakun esikoistyttärelle, ruudullinen vuorikangas anopin laatikoista. En ole siitä ommellut lapsille, koska se vaikuttaa olevan 'aitoa' polyesteriä.


Nyt ulos nauttimaan auringon paisteesta, vielä luvattiin lämmintä tälle päivälle, t. HennaMar




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita!